Implanting and Altering Beliefs in Children using Immersive Technologies

نویسندگان

چکیده

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

domestication and foreignization in children literature translation

این پایان نامه به بررسی بومی سازی و بیگانه سازی در ادبیات کودکان مخصوصا زانر فانتزی می پردازد. در این پایان نامه ترجمه 14 کتاب داستان فانتزی برای سه گروه سنی کودکان بر اساس مدل ونوتی یعنی بومی سازی و بیگانه سازی مقاسه شدندکه در نتیجه برای سه گروه سنی از هر دو استراتزی توسط مترجمان در ترجمه کلمات فرهنگی استفاده شده است.

Narratives within immersive technologies

The main goal of this project is to research technical advances in order to enhance the possibility to develop narratives within immersive mediated environments. An important part of the research is concerned with the question of how a script can be written, annotated and realized for an immersive context. A first description of the main theoretical framework and the ongoing work and a first sc...

متن کامل

Emerging Applications in Immersive Technologies

The world of Virtual Environments and Immersive Technologies (Sutherland, 1965) (Kalawsky, 1993) are evolving quite rapidly. As the range and complexity of applications increases, so does the requirement for intelligent interaction. The now relatively simple environments of the OZ project (Bates, Loyall & Reilly, 1992) have been superseded by Virtual Theatres (Doyle & Hayes-Roth, 1997) (Giannac...

متن کامل

norms and ideology in translation of children literature in persian context

اهداف عمده ی این مطالعه دو دسته هستند:1) تعیین هنجار های اجتماعی فرهنگی مورد استفاده در ترجمه ی کتاب کودک برای کودکان ایرانی 2) بررسی مفهوم کودک در ایران و ائدئولوژی این جامعه در رابطه با کودک که مترجم را مجبور به بازسازی کتابهای داستان برای کودکان ایرانی میکند. به این منظور, ابتدا ,مجموعه ای از 30 کتاب داستان و ترجمه های فارسی انها بر اساس مدلlambert and van gorp(2006)مقایسه شد و سپس استراتژیه...

15 صفحه اول

Using 3D Immersive Technologies for Organizational Development and Collaboration

Over the course of the Spring 2011 semester, a team of three student researchers, led by Dr. Ana Reyes of the University of Pennsylvania set out to explore the 3D immersive technologies currently in use by corporations, non-profit, government and academic organizations for organizational development and collaboration. During this first phase of the project, our team endeavored to identify organ...

متن کامل

ذخیره در منابع من


  با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ژورنال

عنوان ژورنال: International Journal for Research in Applied Science and Engineering Technology

سال: 2020

ISSN: 2321-9653

DOI: 10.22214/ijraset.2020.2122